... dahh

7 sanningar om mig

1. Jag alskar jon and kate +8.
2. Jag hatar att tvatta klader.
3. Hahaha jag har misslykats med teorin till korkortet(har i usa!haha)
4. Jag maste sova minst 9 timmar per natt for att inte kanna min jattetrott nar jhag vaknar.
5. jag ska stanna i usa ett ar till, tills den 14aprill 2010
6. Jag ateranvander alltid sockar.
7. Jag hatar min aupairgrupp och alla som ar i den!

Eftersom jag redan har insett att loonin e den enda som  laser min blogg sa utmanar jag loonin igen (kan man gora det??) annars ingen.

forovrigt sa han jag typ nyss lart erik (5ar i 26 februari) att cykla pa tva hjul, + svanga. + lart han att lasa.


Kommentarer
Postat av: Loonin

whaaaat ska du stanna längre!?!?!??!!? fan vad skoj gillan!!! men du måste se till att hälsa på mig innan jag åker hem till sommaren, aiit???

2009-02-17 @ 21:17:28
URL: http://monki.webblogg.se/
Postat av: Stina

Hej Gillan!

Jag läser din blogg då och då, alltid lika roligt även om du inte uppdaterar så ofta ;) Jag lurar själv på att börja blogga igen, just for the heck of it.

Kul att du stannar längre i USA.

2009-02-18 @ 12:25:21
Postat av: Emma

ORÄTTVIST! Jag läser! Och föresten så längtar jag efter dej. kram

2009-02-18 @ 18:41:48
URL: http://emmmmma.webblogg.se/
Postat av: Louise

Jag följer ditt liv från andra sidan atlanten. Hoppas allt är bra med dig och du ska få en ny locktång av mig då du kommer hem, jag har fortfarande din sen balen... jag köper en ny till dig :)

2009-02-18 @ 22:18:47
URL: http://louisesoderberg.blogg.se/
Postat av: Mamma1

Ja läser så ofta ja kan. Vi saknar dig allihopa HJÄRTAT! Hälsa!PUSSILI PUSS!!!!

2009-02-22 @ 16:10:41
Postat av: Loonin

hahahahaha!!! jag visste val att du skulle forsta ocksa gillan!! hahaha... sa hemskt att jag sa sa... foresten, nar kommer du och halsar pa? jag har ju eget rum nu sa du kan komma nar du vill :)

2009-03-22 @ 06:43:19
URL: http://monki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0